Home
 

Fly ved Aller

De fleste ved at det jo kræver det rigtige værktøj når der skal ordnes fly. Men det koster også penge at have flyet placeret i hangaren, som man ofte ikke selv ejer, dette gør at jobbet jo helst skal ordnes hurtigst muligt og netop derfor går det ikke af ens værktøj går i stykker konstant. Global Tools sælger noget af det bedste værktøj til den her slags job i deres online shop, især deres store udvalg af lufttryk kompressor og drejebænke til fremstilling af specielle komponenter til fly er med til at gøre dem til en af de største inden for online salg af kompressor, drejebænke,arbejdstøj m.m. Du kan finde en oversigt over hvad de f.eks. tilbyder herinde på denne hjemmeside onlinekostumer.dk, som efter vores meninig er værd at nævne på grund af den høje service og de gode priser i forhold til konkurrenterne og ikke mindst den høje kvalitet af de forskellige kostumer, kompressor og andet værktøj.

Som alle ved kan det være rigtig dyrt at eje et fly og en stor del af disse udgifter går netop til reparation af flyet.
I løbet af årene, er beregningen af ​​omkostningerne for at eje et fly en af ​​de hyppigst stillede spørgsmål jeg modtager. Der er en masse forskellige omkostningsfaktorer, der går ind i at eje et fly. Købsprisen er blot en brik i de samlede udgifter til flyet ejerskab pie. Andre stykker omfatter skatter, hangar eller binde omkostninger, brændstof, olie, forsikring, rampe gebyrer, motor reserver, rutinemæssig vedligeholdelse, inspektion poster og abonnementer for at nævne et par stykker. Følgende artikel vil hjælpe dig med at afgøre, hvilke omkostninger der er involveret i at eje et fly, og hvordan du kan planlægge dine finanser i overensstemmelse hermed. Husk på følgende artikel giver en generisk skøn om, hvordan man beregne ejerskab omkostningerne ved de fleste stempel fly.

Først vil vi opdele de samlede omkostninger ved ejerskab i to sektioner, den første sektion vil være indirekte omkostninger, og det andet afsnit direkte omkostninger.

Indirekte Omkostninger
Indirekte omkostninger er de omkostninger, at du vil betale eller ej flyet flyver. Disse udgifter omfatter købspris flyvemaskinen (eller månedlige betalinger), forsikring, binde eller hangar gebyrer, abonnement, speciel værktøj så som kompressor og drejebænke, skatter, og skattebegunstigelser.

Lad os starte med det første indirekte omkostninger, jeg nævnte, købsprisen eller kapitalomkostninger. Dette er en af ​​nemmeste udgifter til beregne. Hvis du finansiere fly, få et tilbud fra banken om ned krævet betaling og rente. I øjeblikket satser er omkring 6% med et minimum på 15% dun og 20 år finansiering. Som et eksempel, hvis du lægger 20% ned på en ny DA40XLS prissat til lider over 1350,000 vil din månedlige betaling blive over 12.000 måned over 20 år.

For at beregne forsikring gebyrer, ringe til din forsikring agent og få et tilbud for flyvemaskinen du overvejer at købe med din erfaring.

Hangar gebyrer og slips nedture er selvforklarende. Ring til lufthavnen eller FBO, hvor du vil basere dit fly og spørge, hvilke muligheder der findes. Normalt er der omkring fire valg: binde (forlader dit fly udenfor i elementerne), er omfattet (flyvemaskine, er udenfor i de elementer, men har en skygge, der dækker) og hangar til fælles (flyvemaskine hele tiden flyttes rundt i en stor hangar deles med flere andre flyvemaskiner), og endelig en enkeltperson eller T-hangar. Dette gælder også for børn i bæreseler, slynger eller strækvikler. Men de er nu mest rolige når de ligger i deres babyseng eller juniorseng. En bæresele er noget af det mest geniale inden for babyudstyr. I mange lufthavne hangar pladsen er trang, så bliv ikke overrasket, hvis du ender på en venteliste. Hangar Priserne varierer alt efter din placering. Min T-hangar i Concord, NC koster omkring 3000 per måned, mens samme hangar i Fort Lauderdale ville koste godt over 11.000 / måned. Hvis du holder din fly udenfor, skal du sørge for at mindst dække det. Det vil beskytte det indre og flyelektronik. Også huske på, at nogle forsikringsselskaber vil sænke din præmie, hvis du opbevare dit fly i en hangar.

Kilde: Seler til børn

October 11, 2010 This post was written by Categories: Fly No comments yet